Her kan du finde bestyrelsens medlemmer.

Bestyrelsens beslutninger og informationer findes også her.

I dette afsnit kan du finde oversigt over bestyrelsens medlemmer og ansvarsområder.

Du kan også finde oplysninger om, hvordan du kommer i kontakt med dem.

Mellem generalforsamlingerne er det bestyrelsens opgave at gennemføre de beslutninger, der er truffet på generalforsamlingen. Det er bestyrelsens opgave at tilse, at foreningens vedtægter og reglementer bliver overholdt af foreningens medlemmer. Det er også bestyrelsens pligt at gennemføre en daglig drift, der tilgodeser medlemmernes tarv, rettigheder og økonomiske forpligtigelser under hensyntagen til beslutninger, der er besluttet af generalforsamlingen og som fremgår af foreningens generelle formål.

Bestyrelsen har også et økonomisk ansvar i forhold til at sikre overholdelse af driftsbudgetter, vedtaget af generalforsamlingen.

Bestyrelsen kan ikke træffe vidtgående og/eller økonomiske beslutninger uden en beslutning på en generalforsamling.