Foreningen deltog i Forår på Hjul i strøgcentret. Vi havde en rigtig hyggelig dag. Vi havde mange besøgende og fik masser af ros for vores stand.

Forår på hjul, strøgcentret.

Foreningsmarkedet i strøgcentret.

I september deltog vi i foreningsmarkedet i strøgcentret. Igen med en flot stand og fine kommentarer til den.

Tak til de engagerede medlemmer, der deltog i afviklingen af de to messer.

Skt. Hans i juni.

En rigtig hyggelig aften for foreningens medlemmer, hvor vi hyggede os ved grillen og nød en iskold øl eller en perlende frisk sodavand.

Senere kunne vi nyde det flotte bål, som var bygget af medlemmerne.

Kræmmeremarkedet i august.

Igen afholdte vi vores traditionsrige kræmmermarked. Denne gang med kæmpe stor succes. Alle stadepladser var udlejet, og vi havde rigtig mange besøgende.

Kæmpestor tak til de frivillige for en flot indsats.

Høstfest.

En dejlig fest for foreningens medlemmer, hvor vi kunne fejre udbyttet af årets arbejde og prale lidt af vores store urter og mængden af høstede bær.

Der blev også uddelt præmier for årets flotteste haver. Tillykke til de 4 vindere.

Er rigtig dejlig aften med grillhygge og samvær.