Fælleshus og fællesarealer.

Centralt i foreningens område ligger vores fælleshus. Den danner udgangspunkt for mange af foreningens aktiviteter. Vi har både sociale aktiviteter og de lidt mere pligtfyldte, såsom fællesarbejde for foreningen.

Sammen med fælleshuset er der en terrasse, som især bruges ved festlige lejligheder. Og vi kan altid finde en undskyldning til at fejre ét eller andet.

Vi har også en legeplads for vores fremtidige kolonister, som bliver flittigt benyttet.

Bålpladsen anvender vi typisk i forbindelse med Skt. Hans, hvor vi har det flotteste bål.

Et stort grønt parkområde, der også danner grundlag for mange aktiviteter, bl.a. vores årlige kræmmermarked.

Som besøgende er du altid velkommen til at kigge rundt i området. Tager I en madpakke eller en kop kaffe med, er I hjertelig velkommen til at bruge vores terrasse til en lille pause.

Fælleshuset kan lejes til festlige lejligheder af foreningens medlemmer.

Fælleshus-4
Fælleshus indv-2